خانه وبلاگ کلمپ متر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



کلمپ متر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

کلمپ متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلمپ متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات راهنمای استفاده از کلمپ متر-قیمت مولتی متر ولو-کلمپ متر دیجیتال -کلمپ متر دست دوم-بهترین کلمپ متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کلمپ متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع راهنمای استفاده از کلمپ متر-قیمت مولتی متر ولو-کلمپ متر دیجیتال -کلمپ متر دست دوم-بهترین کلمپ متر  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کلمپ متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
کلمپ متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کلمپ متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای استفاده از کلمپ متر-قیمت مولتی متر ولو-کلمپ متر دیجیتال -کلمپ متر دست دوم-بهترین کلمپ متر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کلمپ متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کلمپ متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  کلمپ متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی راهنمای استفاده از کلمپ متر-قیمت مولتی متر ولو-کلمپ متر دیجیتال -کلمپ متر دست دوم-بهترین کلمپ متر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

کلمپ متر چیست؟ موارد مورد استفاده و کاربردها
کلمپ آمپر متر، آمپرمتر چنگکی دستگاهی برای اندازه گیری جریان الکتریکی (AC یا DC ) بدون قطع کابل می باشد. در روش سنتی با استفاده از مولتی متر یا آوومتر باید بخشی از کابل که جریان عبوری از آن مدنظر باشد، جدا میشود و مولتیمتر بصورت سری در مدار قرار میگیرد و سپس میزان جریان برحسب میکرو آمپر، میلی آمپر و آمپر ماکزیمم تا 20A نمایش داده میشود(شکل 1). اما در این روش بدون نیاز به قطع کابل ، کلمپ یا چنگک آمپر متر را دور کابل می اندازند و جریان را مشاهده می کنند  (شکل2). با این تفاوت که محدوده اندازه گیری جریان در این مدل کلامپ ها، در محدوده های 100A، 1000A و حتی 3000A (در ادامه توضیح داده خواهد شد) است.


نحوه اندازه گیری جریان در آمپر مترهای انبری :
اندازه گیری جریان AC :
نحوه محاسبه جریان در کلمپهای AC بر اساس قواعد ترانسفورماتور جریان (CT) میباشد. ترانسفورماتور جریان با استفاده از شار مغناطیسی تولید شده بر اثر عبور جریان از رسانا، جریانی تولید میکند که این جریان متناسب با جریان عبوری از رسانا یا همان کابل مربوطه است. جریان ثانویه توسط مدار اندازه گیر که به سیم پیچ ترانس متصل است، محاسبه میگردد؛  جریان تحت تست برابر است با حاصل تقسیم جریان ثانویه بر تعداد دور سیم پیچ ترانسفورماتور.


اندازه گیری جریان AC/DC :
جهت اندازه گیری جریان DC از سنسور اثر هال جهت تشخیص جریان استفاده میگردد؛ زیرا امکان القای الکترومغناطیسی در کلمپ های AC ( تیتر قبل) وجود ندارد. سنسور اثر هال در میان دهانه ترانسفورماتور قرار داده میشود. زمانی که جریان شار مغناطیسی متناسب با جریان AC یا DC اولیه ایجاد میگردد، سنسور هال شار مغناطیسی را تشخیص می دهد و خروجی آن بصورت ولتاژ خواهد بود.سنسور اثر هال : این سنسور یک نیمه هادی میباشد. زمانی که جریان اولیه به ترمینال ورودی اعمال میگردد، ولتاژی متناسب با جریان اولیه و میدان مغناطیسی ایجاد شده در ترمینال خروجی، تولید میگردد.


انواع کلمپ مترها :
←     کلمپ جریان AC : قابلیت اندازه گیری جریان تا 1000 آمپر، قطر دهانه کلمپ یا قطر کابل اندازه گیری بطور مثال 46 میلی متر
←     کلمپ های AC/DC : قابلیت اندازه گیری جریان AC/DC تا 200/1000/2000 آمپر، قطر دهانه کلمپ بطور مثال 55 میلی متر
←     کلمپ های قابل انعطاف AC : اندازه گیری جریان های بالا تا ماکزیمم 3000 آمپر با استفاده از کلمپ قابل انعطاف. قطر کلمپ فلکسیبل ماکزیمم 19cm
←     میلی آمپر متر کلمپی : اندازه گیری دقیق و مقادیر پایین جریان، قطر کلمپ حداکثر 25mm
←     کلمپ نشتی جریان : اندازه گیری نشتی جریانAC در کابل با دقت بالا
←     مولتی مترها : اندازه گیری همزمان جریان AC/DC، ولتاژ AC/DC، مقاومت و خازن و...
←     کلمپ های قدرت یا پاورمتر کلمپی : علاوه بر اندازه گیری جریان و ولتاژ، اندازه گیری توان، PF یا ضریب توان، زاویه فاز و در برخی مدل ها، هارمونیک


مزایا :
*    اندازه گیری جریان DC ( مدل های قدیمی تنها AC اندازه گیری میکردند)
*    عدم نیاز به قطع کابل
*    اندازه گیری جریان به صورت غیر تماسی
*    اندازه گیری جریان های بالا
*    امنیت بالا
*    سهولت در اجرا


معایب :
*    عدم اندازه گیری جریان های پایین (mA) در مدل های 1000A به بالا
*    تست دشوار در مکان های کوچک با تعدد کابل (به دلیل کلمپ نسبتا بزرگ )


کاربردها :
*    در تمامی صنایع و کارخانجات
*    تابلو برق
*    کابل های فشار قوی و قطور
*    دانشگاهها
*    بیمارستان ها
*    واحدهای تاسیساتی
*    آبکاری فلزات
*    پیمانکاران شرکت توزیع و انتقال برق
*    کارخانجاتی که مبحث ۱۹ ساختمان را اجرا میکنند.


کلمپ متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات راهنمای استفاده از کلمپ متر-قیمت مولتی متر ولو-کلمپ متر دیجیتال -کلمپ متر دست دوم-بهترین کلمپ متر  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ متر را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟